Salı

Sabun Büyüsü

SABUN BÜYÜSÜ

Sabun büyüsü yapmak vede yaptırmak son derece günahdır lakin yapanların bu işlemi yaptırmalarındaki sebeb kesinlikle ve kesinlikle şer yönden başka niyyetleri yoktur.Sabun büyüsü yapılmış kimse ürkek olur.Hayattan umudu azdır.Yaşama isteksiz bakar.

Bu kişiler kimseyi sevmek istemez hiçbir şey onları sevindirmez.En iyi ilaç doğayla başbaşa olmalarıdır.Her büyüde olduğu gibi bundada Allahı bol anmak bol dua etmek gerekir.Büyünün üstüne gitmek her zede için mümkün olmayabilir.Çünkü büyüler çeşitli ve etkileride farklıdır.Kişiden kişiye ayrı etki yapar.Kişi imanı irade gücü ve hırsı ile büyüden kurtulabilir.

KÜNCÜ BÜYÜSÜ

Bu büyü genelde eşlerin aralarına nifak koymak ve yuva bozmak için yapılır.Kimileri KİNCİ diye adlandırır. aslında KÜNCÜ Susam demektir. Büyü 3 susamdan yapılır.Büyüye bazı yörelerde Tiksinti büyüsüde denir.

Çünkü büyü eşlerde Cinsel Tiksintiye bozukluğuna neden olur.

Üç Susam büyüsünde susamlardan biri sabuna gömülür. Diğeri büyü yapılacak kişinin saç teline sarılır.Diğer susam ise adet kanına konur. Susamlar kişinin teni ile temas etmiş çorap veya iççamaşırına sarılıp hane içinde bir yere duvara bahçe ise toprağa gömülür.

Bu büyüye maruz kalmış kişilerde tiksinti aşağılama ve şiddet gibi fenalıklar hasıl olur. Ölüm cinayet intihar gibi kötü sonuçlara kadar gidebilir.Bu nedenle eşler birbirinden uzak kalmalıdır.

Bu büyünün tespit edilmesi yada bu büyüden kurtulmak hemen hemen imkansızdır.Çünkü susam berekettir.Toprakta kalmasıda yada duvar içinde olması büyünün ömrünü uzatır.

Bu büyüde de bol dua etmek yardım almak ve Allaha sığınmak büyünün tersine hareket etmek gerekir. Bu büyüye maruz kişilerin büyü etkisinden kurtulmaları için öncelikle büyüyü farketmeleri şarttır. Kişi imanı yüksek irade gücü ile büyüyü yenebilecek olsada tiksinti nedeniyle büyünün üstüne gidemeyeceği için büyüyü yenmesi çok güçtür.

Ender de olsa büyüyü yenen kişilerde bolluk bereket ve hayır görüldüğü ve hatta büyü yapanların çatlama derecesinde zillete uğrayarak kendilerini ele verdiği ve af dilediği de görülmüştür.

16 yorum:

  1. İçelde oturuyorum.1994 yılında evlendim.bir kızımız oldu dahasonra 2 sene sonra bir kızımız daha oldu.
    ikinci çocuktan sonra kocamla anlaşmazlıklar başladı. sebepsiz yere bana kötü davranıyordu biz anlaşarak severek evlendik
    o bana aşık bunu herkes biliyor ama ne oldu anlamadım aylarca onu idare ettim simdi burada yazamayacagm olaylar yaşadım.
    sonra bir yerde pes ettim. zaten evi bırakmış gitmişti çocuklarıda eskisi gibi sormuyorsu kendimi hiç hissediyordum. bize büyü yapılmış olacağı hiç aklıma gelmedi yazınızı okuyunca yaşadığım benzerden dolayı bende yazıyorum lütfen sizde bu yazdığıma cevap verin çünkü mail adresinzi göremedim ya da telefon verin arayayım. ben eşimi seviyorum. o bana yaklaşma senin bana ilgi göstermenden bana değme sakın çek elini üzerimden gibi sözleri bile işittimn. anlatamıyorum bu imkansız bir şey bun arağmen ayrıldık.
    5 yıl oldu ayrıyız. evlenmedim o da evlenmedi.
    eve gelir konuşmaz çocuklarla ilgileniyor para bırakıyor yüzü hiç gülmüyor birkaç kez yaklaşmak istedim ona yaklaştıkça benden iğreniyor gibi hissediyorum güzel biriyim
    sevgiye çok ihtiyacım oldu çevremde ilgileenlerde var hata belki kıskanır diye biriyle ilgilenir gibi oldum.

    önemsemedi bile bana beni bekleme evlen dedi kıskanmadı beni ben çocuklarımı çok seviyorum onlara sevgimi ve zamanımı başka bir erkekle paylaşmak beni korkutuyor. kızımın biri 13 üne girdi digeri 10 yasında yukarda yazdıklarınızdan yasadıklarımı karşılaştırdım birazda arastırdım büyü olacagını düşünüyorum

    lütfen bu konuda bana ne daha cok bişlgi verin esimle son bir kez denemek ve kızlarımı kendi öz babasıyla beraber okutmak ve evlendirmek istiyorum
    ne kendimin ne cocuklarımın hayatını bir büyücüye teslim etmeyeceğim.Lütfen yardımcı olun

    yasemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam evinizi bilen ve içki disli olan biri yaptırmıştır. İyi düşünün hediye verenleri hediye ettikleri tahkikati kontrol edin. Para filan dgl amacım yardim İçin http://fb.com/tr0jan.tk

      Sil
    2. Efendimize büyü yapıldıktan sonra Felak ve nas suresi inmiştir bolca okuyun

      Sil
    3. Manası allahım yarattıklarının şerrinden insanların ve cinlerin şerrinden dugumlere ufleyenlerin şerrinden sana sığınırım

      Sil
    4. Manası allahım yarattıklarının şerrinden insanların ve cinlerin şerrinden dugumlere ufleyenlerin şerrinden sana sığınırım

      Sil
  2. Yorgan yastık içlerini boşaltın benim annemle babamın akrabasının yaptığı diktiği yün yorganın içinden muska çıkmış

    YanıtlaSil
  3. Yorgan yastık içlerini boşaltın benim annemle babamın akrabasının yaptığı diktiği yün yorganın içinden muska çıkmış

    YanıtlaSil
  4. Büyü bozan tanıdığım birisi var 05443446448

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. en iyi büyü bozan hoca sayit suat hatemli istanbul'da 0542 442 39 92 gözünüzün önünde çıkarıyor gerçek bir havas alimi

    YanıtlaSil
  8. Bu buyu yapanlarin alah bu dunyada ve oteki dunyada hep lanetlesin azap versin

    YanıtlaSil
  9. Adsız10:29

    Papaz büyüsü bozan bir hoca var mi

    YanıtlaSil
  10. Adsız10:29

    Papaz büyüsü bozan bir hoca var mi

    YanıtlaSil
  11. 05323905480 arayın yardımcı olalım

    YanıtlaSil